Generalforsamling 2015 - seminar med Danny Archer

Årets ordinære generalforsamling i Magisk Club Århus afholdes 19. maj 2015Ambassaden i Rosensgade.

Dagsorden og regnskab er sendt ud på mail til medlemmerne. Hvis du ikke har fået det, kan du kontakte bestyrelsen på bestyrelse (snabel-a) magiskclub punktum dk

Efter generalforsamlingen er der i samarbejde med Pegani seminar med den amerikanske charmørtryller Danny Archer, som har vist sit seminar 25 lande. Seminaret indeholder både close-up, standup- og mentaleffekter med mønter, kort, elastikker og visitkort. Sværhedsgraderne går fra helt selvvirkende til fingerfærdighedstricks.

Pegani kommer med en forhandlerstand med 10% rabat på alt. Pegani kan tage varer med til dig, hvis du bestiller i forvejen.

18:00 - Generalforsamling - kun for medlemmer af MCÅ

18:45 - Fælles spisning(*) med mad af den kendte tv-kok Henning Nielsen. Pris (incl en sodavand): 100,-  kr. HUSK tilmelding!

19:30 - Seminar med Danny Archer, del 1. Gratis for MCÅ-medlemmer. Pris for ikke-medlemmer: 50,- kr (betales i døren)

20:30 - Pause. Pegani forhandlerstand åben med 10% rabat på alt.

21:00 - Seminar med Danny Archer, del 2

(*) Hvis du vil spise med skal du huske at tilmelde dig ved Pegani.

Det er ikke nødvendigt at forhåndstilmelde sig til seminaret.

Glæd dig!

P.S: vores egen hypnosetrold Lasse Kvist var programsat til denne dato, men bare rolig - Lasse kommer og hypnotiserer os til juni-mødet!

Dato:
Tirsdag, 19. maj 2015 - 18:00